කථා 17ක්.. හැබැයි 18+

ගනිකාවන් දෙන්නෙක් පාරට වී දඩයමක් එනතුරු බලා සිටී
ගනිකාව-1 -අහා, ඔන්න බිස්නස් එකක් එනවා.මට වෙරලු මල් සුවඳක් දැනෙනවා(smell of a cock-dick)
ගනිකාව-2 - නෑ අනේ.මට ඈනුමක් ගියා

02
පූජකවරුන්ගේ පල්ලි භාරකාර දූර ලබා දීම සඳහා පැවත්වෙන විභාගයේ අවසාන පරීක්ෂනය සඳහා රූමත් තරුනියක් යොදා ගැනින.පූජකවරුන් පස් දෙනෙක් මේ විභාගයට පෙනී සිටී.මොවුන් ගෙන් 4 දෙනෙක් මැදිවියේ පසුවන අතර පස්වැන්නා තරුන පූජක තුමෙකි.
සියලූම පූජකවරුන්ගේ ලිංග ඉන්ද්‍රියේ කුඩා සීනුවක් ගැට ගසා ඇත. මෙම නව යොවුන් තරුණිය සියලූම පූජකවරුන් වෙත වෙන වෙනම ගොස් සිය ගවුම උස්සා පෙන්විය යුතුවේ.
පූජක වරුන් පේලියට හිටවා පලමුව මැදිවියේ පූජක වරුන් ලඟට ගොස් සිය ගවුම උස්සා පෙන්වීය.කිසිම වෙනසක් නැත.ඔවුන් විභාගය සමත්ය.
අන්තිමට තරුන පූජකයා වෙත ගොස් ඇය සිය නිරුවත පෙන්වීය.තරුන පූජකයාගේ සීනුව මහ හඬින් නාද වෙමින් බිම වැ‍ටුනි.
මේ තරුන කඩවසම් පූජකයා සිය සීනුව අහුලා ගැනීමට පේලිය ඉදිරියට ගොස් බිමට නැවුනේය.
මහ හඬින් තව සීනු රාශියක් නාද වෙන්නට විය.විමසිලිමත්වු විභාග පරීක්ෂකයන්ට දැක ගත වූයේ මැදි විය පූජකයන් 4 දෙනාගේ සීනු සියල්ලම නාද වෙමින් පවතින බවය




03
මිනිස්සු තුන්දෙනෙක් ස්වර්ගයට ගියා.එතකොට දෙවියෝ පලමු මිනිහගෙන් ඇහව්වා
ඔයා බිරිඳට හොරෙන් වෙන ගෑනු එක්ක බුදියාගෙන තියනවද කියලා
එතකොට පලමු මිනිහා කීවා " ඔව් 10 දෙනෙක් එක්ක විතර
දෙයියෝ පලමු මිනිහට පොඩි කාර් එකක් මවල දුන්නා
දෙවනි මිනිහගෙනුත් දෙවියන් වහන්සේ ඒ ප්‍රශ්නයම ඇහුවා
දෙවනි මිනිහා කීවා " ඔව් 5 දෙනෙක් එක්ක
මිනිහට සාමන්‍යය ප්‍රමාණයේ කාර් එකක් ලැබුනා
තුන්වැනි මිනිහගෙන් ඇහුවම මිනිහා කියනවා " අනේ නෑ, මම බුදියගත්තේ මගේ බිරිඳ එක්ක විතරයි
දෙවියන් මිනිහට ප්‍රාඩො මවලා එකක් දුන්නා
ටික දවසකින් මෙන්න අනිත් මිනිස්සු දෙන්නාට ප්‍රාඩෝ මිනිහා ස්වර්ගයේ අඬමින් ඉන්නවා හමු වුනා
ඒ දෙන්නා එයාගෙන් ඇහුවා" මොකද බං අලුත් ප්‍රාඩෝ එකක් හම්බ වෙලත් අඩන්නේ
"අනේ බං මගේ ගෑනි ස්වර්ගයේ පුෂ් බයිසිකලයක් පදිනවා"



04
ඇම්ඩන් තව යාලුවෝ දෙන්නෙක් එක්ක ඉන්නවලු දිව්‍යලෝකයේ දොර‍ටුව ලඟ සදාකාලික ආත්මයක් බලාපොරොත්තුවෙලා.මේගොල්ලන්ව ඉන්ටර්විව් කරන්න දාලා ඉන්නේ ඉස්සර කාලේ නර ලෝකෙට දේව පණිවුඩ ගෙනෙල්ලා, ඒවා නරයන්ට භාරදීලා ගිය දේව පණිවුඩකාරයෝ දෙන්නෙක්ලු.
දේව පණිවුඩකරුවන්- මෙතන අහන ප්‍රශ්න වලට අවංක උත්තර ඕනී.බොරු කීවොත් ඕ ගොල්ලන්ට ලෝකයේ ඉන්න අවලස්සනම ගෑනිව දෙනවා.මේ ගෑනිත් එක්කලා තමයි සදකාලික ජීවිතය ගෙවන්න වෙන්නේ
ඔන්න මේ ගොල්ල පලමුවැනි යාලුවාව ඉන්ටව් කරනවලු.
දේව පණිවුඩකරුවන්- ඔයා මොනාද වැඩිපුරම කරේ නර ලෝකයේ ඉන්න කොට
පලමු යාලුවා- මම පුලුවන් තරම් දන් දුන්නා දුප්පත් අයට
එක පාරම කලු තඩි ගෑනියෙක් කැත ගෑනියෙක් මැවුනලු හරියට බිග් මමා වගේ.පලවැනි යාලුවා මේ ගෑනිත් එක්ක දිව්‍යලෝකය ඇතුලට යන්න දුන්නලු.
දැන් දෙවනි යාලුවාව ඉන්ටර්විව් කරනවලු.මිනිහත් හෙන බොරුවක් කීවාලු කවදාවත් අරක්කු බීලා නෑ කියලා.පස්සේ මිනිහටත් බලය අහිමි වුන චන්ද්‍රිකාගේ මූන වගේ තියෙන ගෑනියක් මවල දුන්නලු.
මේ යාලුවෝ දෙන්න ඇතුලට ගිහිල්ල බලං ඉන්නවලු ඇම්ඩන් කැත ගෑනියෙක් එක්ක එනකම්.මොකද මේ ගොල්ලේ ඇම්ඩන් ගේ හැටිත් දන්නවා.
මෙන්න ඇම්ඩන් ආශ්චර්යාරායි වගේ සෙක්සි ලස්සන කෙල්ලෙක් එක්ක ඇතුලට එනවලු
යාලුවෝ තක්බීර් වෙලා අහනවලු උඹ කොහොමද බේරුනේ කියලා.
ඇම්ඩන් කියනවා- අනේ උන් මාව ඉන්ටර්විව් කරේ නෑ.මේ ලස්සන නංගිගෙන්ම අහගන්නකෝ කියලා.
ලස්සන නංගි කියනවලු අනේ අය්යලා මාර වැඩේ උනේ.මම බොරු කියලා අහුවෙලා මාව මේ ඇම්ඩන් අය්යට ජෝඩු කරලා දුන්නානේ අර බූරුවො දෙන්නා.


05
වයිබ්‍රේටර් එකක් සිය රහස් ඉන්ද්‍රීය තුල හිර කර ගත් තරුනියක් කොලඹ හදිසි අනතුරු අංශයට ඇතුලත් කෙරිනි.ඇය පරීක්ෂා කල වෛද්‍යවරයා
ඩොක්ටර්- මේක අයින් කරන්න පොඩි ශල්‍යකර්මයක් කරන්න වෙනවා.හැබයි මාස 3ක් වත් යයි ඇපොයින්ට්මන්ට් එකක් ගන්න මොකද මේ දවස්වල අපේ ලිස්ට් එක ෆුල්.
තරුනිය-අපෝ එච්චර කල් නම් කොහොමවත් ඉන්න බෑ.
ඩොක්ටර්-එහෙමනම් ප්‍රයිවට් කරගන්න.රුපියල් ලක්ෂයක් විතර බිලක් යයි
තරුනිය-අනේ ඩොක්ට මගේ ගාව එච්චර සල්ලි නෑනෙ.මට මාස 3ක් ඉන්න පුලුවන් එතකන් ඩොක්ට මේ හිරවෙලා තියෙන එකේ බැටරි මාරු කරනවනං


06
ටාසන් පිලිබඳව පත්තර වාර්තාවක් ලියන්න එක්තරා සුදු ජාතික කාන්තාවක් ඇමසන් වනයට ගියාය.ඇය ටාසන් හමු වී ප්‍රශ්න අහනවා දැන්.ටාසන් හරිම කඩවසම් ,හැඩිදැඩි මිනිහෙක්.මේ ගෑනිට ටාසන් එක්ක බුදියාගන්න ලොකු ආසාවක් ඇති වෙලා.මෙයා ටාසන්ගෙන් අහනවා
වාර්තාකාරිය- ඔබ වනයේ තනියම ඉන්නෙ.එතකොට ලිංගික ක්‍රීයා කරන්න ඕනි උනාම මොකද කරන්නේ
ටාසන්-මම ගස් වල තියෙන බෙන වලට තමයි කරන්නේ
ටාසන් කවදාවත් ගෑනියෙක් එක්ක මේවා කරලා නෑ.ඉතින් මේ වාර්තා කාරියට දුකට කිරි එරිලා
මේ ගෑනි එයාගේ සේරම ඇඳුම් ගලවලා ටාර්සන්ට මේක කරන හරි විදිහ පිලිබඳ ටියුෂන් එකක් දෙන්න යන්නේ
ගස් බෙණ වලට නෙමෙයි මෙතනට තමයි ඕක කරන්නේ කියමින් ඇය ටාසන්ට නියම තැන පෙන්නුවාය.
දැන් ටාසනුත් වැඩේට ලෑස්ති වෙනවා.ටර්සන් එක පාරම මේ කෙල්ලගේ පස්සට පයින් ගැහුවලු.
මේ ගෑනි විසි වෙලා ගියා.මේ කාන්තාව බොහොම වේදනාවෙන්
වාර්තාකාරිය-මොකද ඕයි මට පයින් ඇන්නේ?
ටාසන්-මම දාන්න කලින් මී මැස්සො ඉන්නවද කියල චෙක් කරනවා


07
එක්තරා තරුණියක් හරියට බෝඩ් ලෑල්ලක් වගේ පපුවක් තියෙන්නේ.ඒ කියන්නේ කුඩා පියයුරු යුගලක් තියෙන්නේ.
මේ නංගි දවසක් ගියා ගැලපෙන බ්‍රෙසියර් එකක් ගන්න.එකක් ඇරගෙන ආවා.ඒක ලොකු වැඩියි.ආපහු ගිහින් ඒක දීලා ටිකක් පොඩි එකක් ගෙනාවා.මේකත් ලොකු වැඩියි.
මේ විදිහට 5 පාරක් විතර මාරු කරා.අන්තිමට කඩ කාරයා තියෙන පොඩිම එක දුන්නා.මේකත් ලොකු වැඩියි කියලා මෙයා රිටන් කරන්න ගියා.
පස්සේ මුදලාලි මෙයාට ක්‍රීම් එකක් තියෙන ටියුබ් එකක් දුන්නා.දීලා කියනවා නෝනා මේක නම් හරියටම හරි යයි කියලා.
මේ කෙල්ල අහනවා " මේ මොකද මේ ක්‍රීම් එකක්.මේක කොහොමද ඕයි හරියන්නේ
එතකොට මේ කඩ කාරයා කියනවා " නෝනා ඕකට හරියන බ්‍රෙසියර් ලංකාවේ නෑ.
මේක කුරුලෑ වලට ගාන ක්‍රීම් එකක්.මේක අරං ගිහිල්ලා සතියක් විතර ගෑවා නම් බ්‍රෙසියර් හොයන්න මහන්සි වෙන්න ඕනී නෑනේ


08
එක්තරා කාන්තාවක් හොඳටම පින් කරලා දැන් ස්වර්ගෙට ඇතුල් වෙන්න දිව්‍යලෝකයේ ගේට්‍ටුව ලඟ ඉන්නවා.දේව දූතයා මෙයාව සම්මුඛ පරීක්ෂනයකට ලක් කරනවා.
එකපාරම ස්වර්ගේ ඇතුලෙන් කවුද හයියෙන් වේදනාවෙන් බෙරිහන් දෙනවා.මේ කාන්තාව හොඳටම කලබල වෙලා
කාන්තාව- කවුද ඔය බෙරිහන් දෙන්නේ
දේව දූතයා- ආ, ඒ මේ දැන් ඇතුල් වුන කෙනෙක් ගේ උරහිසේයි, අත් වලයි හිල් විදිනවා දේව පිහා‍ටු හයි කරන්න.බය වෙන්න එපා,ටික වේලාවයි රිදෙන්නේ
ආපහු පාරක් ඊටත් වඩා හයියෙන් තව එකෙක් කෑගහනවා.
කාන්තාව- කවුද ඒ පාර කෑ ගහන්නේ
දේව දූතයා- ආ ඒ තව එක්කෙනෙක්ගේ ඔලුවේ හිල් විදිනව දේව රිම් එක හයි කරන්න
දැන් මේ කාන්තාව හොඳටම බය වෙලා ආපහු හැරිලා යනවා අපාය හොඳයි කියලා
දේවදූතයා- අපෝ අපායටනම් යන්න එපා, අපාය හොඳ තැනක් නෙවෙයි.යම පල්ලෝ ඔයාව දූෂනය කරයි.හුඟක් ලිංගික අතවර වෙනවලු අපායේ
කාන්තාව- කමක් නෑ හලෝ.ඒකට ඕන කරන හිල් මගේ ලඟ තියෙනවා, අලුතෙන් විදින්න දෙයක් නෑ




09
ස්ත්‍රී දූෂන නඩුවකදි, නඩුකාරයා අතවරයට ලක්වු තරුණියගෙන් හරස් ප්‍රශ්න අහමින් සිටී
නඩු කාරයා- මේ විත්ති කරු තමාගේ මුඛයට ලිංගික අතවර කරද්දී(oral sex), තමාට තිබුනානේ ඔහුගේ ලිංගික අවයවය විකන්න
අතවරයට ලක්වූ තරුනිය-අනේ ස්වාමීනි මට ඒක කොහමත් කරන්න බෑ
නඩුකාරයා- මොකද බැරි, ඔබ ඒක හැපුවානම් හරි නේ ඒ වෙලාවේ
අතවරයට ලක් වූ තරුනිය- ස්වාමීනි මම කොහොමද ඒක කරන්නේ.මම උපතින්ම වෙජිටේරියන් කෙනෙක්




10
එක්තරා පූජකයෙක් සිය පව් සමා කර ගන්න කොලඹ අගරදගුරු තුමා ලඟට යාපනයේ වැල්වටිතුරේ ඉඳලා ආවා.මේ පූජකතුමා අගරදගුරු තුමා හමු වෙලා මෙහෙම අහනවා
පූජකතුමා- මම යුද්දය තියෙන කාලේ මහ පවක් කර ගත්තා.ඒක පාපොච්චාරනය කරලා සමා කර ගන්න ආවේ
අගරදගුරුතුමා-මොකක්ද කියමුකො බලන්න
පූජකතුමා- මීට වසර 5ක ට කලින් කොටි සංවිධානයට බලෙන් අරන් ගිය කෙල්ලේ 3 දෙනෙක් කොටින්ගෙන් පැනලා මගේ පල්ලියට ඇවිල්ලා කිව්වා ඒ ගොල්ලන්ව හංගා ගන්න.නැත්නම් කොටින් උන්ව මරයි කියලා.මම ඒ ගොල්ලෝ පල්ලියේ හංගාගෙන හිටියා
අගරදගුරුතුමා-අය්යෝ, ඕක පවක් නෙවෙයි.පිනක්.දෙවියන් වහන්සේ හරිම සං‍තෝස වෙයි
පූජකතුමා-නෑ.මම ඒ කෙල්ලෝ හැංගුවේ පල්ලියේ ගබඩා කාමරයේ.ඒ කෙල්ලෝ හංගන් ඉන්නකොට,ඒකට ගෙවීමක් වශයෙන් මගෙත් එක්ක ලිංගික ඇසුරක් තියා ගන්න ඕනී කියලා උන්ට කොන්දේසියක් දැම්මා.උන් එක පයින් ඒකට කැමති වුනා.මම උන්ගෙන් අයුතු ප්‍රයෝජන හුඟක් ගත්තා.මම මහ පව් කාරයෙක් ස්වාමීනී
අගරදගුරුතුමා-නෑ, නෑ හලෝ.තමුසේ ලොකු අවධානමක් ගත්තේ.කොටින්ට අහු වුනා නම් ඕ ගොල්ලෝ 4 දෙනාම මැරුම් කනවා.ඔයාව පවා කොටි මරනවා.ඔයා කිසිම පවක් කරලා නෑ.ස්වර්ගේට නියම් පොයින්ට්ස් ටිකක්
මේ පූජකතුමාට හරි සතු‍ටුයි. එතුමා අගරදගුරුතුමාගෙන් ආපහු අහනවා
පූජකතුමා- මට තව එක හිතට වද දෙන ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා
අගරදගුරුතුමා-ඔව් මොකක්ද
පූජකතුමා- මම ඒ ගොල්ලන්ට කියන්නද දැන් කොටි නෑ, උන්ව මරලා අවුරුද්දක් විතර වෙනව කියලා




11
එක්තරා පුද්ගලයෙක් ගනිකාවක් තමන්ගේ ගෙදරට එක්කගෙන ආවා. දැන් මේ ගෑනි ඇවිල්ලා කාමරයට සේරම් ඇඳුම් ගැලෙව්වා. මේ මිනිහා පුදුමයෙන් වගේ අර ගෑනිගේ රහස් ප්‍රදේශය දිහා බලන් ඉන්නවලු. මේ ගනිකාව මේ මිනිහගෙන් අහනවා
ගනිකාව- ඇයි අනේ කන්න වගේ මේක දිහා බලන් ඉන්නේ.ඔයා අම්මගේ එකෙන් එලියට ආවට පස්සේ මේ වගේ එකක් දැකල නැද්ද පැටියෝ
මිනිහා- නෑ ඕයි.මම ආපහු මට රිංගන්න පුලුවන් එකක් දැක්ක පලවැනි පාර




12
බිරිඳ සහ සැමියා රාත්‍රී නිදා ගැනීමට ඇ‍ඳෙහි ඇලවී සිටී.සැමියා ඇ‍ඳෙහි ඇලවී පොතක් කියවයි.හදිසියේම සැමියා සිය ඇඟිලි වලින් බිරිඳගේ රහස් ප්‍රදේශයේ ස්පර්ශ කරන්නට විය.බිරිඳ සැමියාගේ අවශ්‍යතාවය වටහාගෙන සිය නයිටිය ගැලෙව්වාය.
සැමියා-ඔයා මොකද මේ එක පාරම නයිටිය ගැලව්වේ?
බිරිඳ-ඇයි අනේ ඔයාට ඕන වෙලානේ මගේ එක අස්සේ ඇඟිලි ගහන් හිටියේ
සැමියා- නෑ ඕයි. මේ පොතේ පි‍ටු පෙරලන්න අමාරුයි. මගේ ඇඟිලි වේලිලා.ඒකට මගේ ඇඟිලි තෙත් කරගන්න මම ඇඟිලි ගැහුවේ.

13
ලංකාවට ජපනෙක් ආවා සංචාරයකට.මේකා ලංකාවේ සංචාරය කරලා ඉවර වෙලා හරිම සං‍තෝෂෙන් ඉන්නෙ.ඉතින් දැන් ආපහු යන දවසේ ජපනා කැබ් එකකට කෝල් කරා. කබ් එක ආවා. ටොයෝටා කාර් එකක්.ජපනා හරි සං‍තෝෂෙන් මේකට ගොඩවෙලා කියනවා
" මෙයා ටොයොටා අපේ එකක් නේ" ජපන් නිෂ්පාදනයක්
ඊලඟට යනකොට මිට්ෂුබිෂි කාරෙකක් ගියා. ජපනා ඩ්‍රැයිවර්ට කියනවා " මිට්ෂුබිෂි අපේ එකක් නේ.
හොන්ඩා බයික් එකක් යනවා දැකලා කියනවා " හොන්ඩා අපේ එකක්"
ඔන්න ගුවන් තො‍ටුපොලට ඇවිල්ල බැහලා ජපනා කැබ් එකට ගෙවන්න යනවා
ඩ්‍රැයිවර් කියනවා " ගාස්තුව රුපියල් 5000යි
ජපනා අහනවා " මොකද ඕයි ඔච්චර ගනන්
ඩ්‍රැයිවර් කියනවා " සෑර්, කැබ් එකේ මීටරේ අපේ එකක්"
ලාංකික නිෂ්පාදනයක්



14
එක කාන්තාවක් ටාසන්ව නගරයට එක්ක ගෙන ආවා.මේ කාන්තාව ටාසන්ව සිය නිවසේ නවත්වා ගත්තා.ටාසන් ලිංගික ක්‍රියා පිලිබඳව දන්නේ නෑ.මොකද කැලේ තනියම නේ හිටියේ.ඉතින් කාන්තාව කල්පනා කරා සරල විදිහට මේක ටාසන්ට කියලා දෙන්න ඕනී කියලා.ඉතින් කාන්තාවගේ එයාගේ pussy එක පෙන්නලා කීවා ටාසන් මේක තමයි වොෂින් මැෂින් එක කියලා.ටාසන්ගේ එක පෙන්නලා කීවා මේක තමයි රෙද්ද කියලා.ඉතින් ඔයාගේ රෙද්ද මගේ වොෂින් මැෂින් එකට දාන්නකෝ කියලා මේ දෙන්නා අතුල්ලා අතුල්ලා රෙදි හෝදනවා.ඉතින් ටාසන් හරි හැඩි දැඩි මිනිහනේ.මිනිහට ඉවරයක් නැතිව රෙදි හෝදගන්න ඕනී.මේ කාන්තාවට ටිකක් අමාරුයි එක දිගට රෙදි හෝදන එක.ඒක නිසා ටාසන්ට කීවා" අනේ මේක එක දිගට හෝදන්න ඕනී නෑ.අපි සතියකට එක පාරක් විතර හෝදමූ".දැන් මෙහෙම මාසයක් විතර ගියා.ටාසන් රෙදි හෝදන්න ආවේ නෑ.මේ කාන්තාව ටාසන්ගේන් ඇහුවා" අනේ ටාසන් මොකද ඔයා රෙදි මගේ වොෂින් මැෂින් එකට දාන්නේ නැත්තේ කියලා"
ටාසන් කියනවා" ආ මම මගේ රෙද්ද දැන් අතින් හෝදා ගන්නවා"




15
එක පත්තර කාරෙයෙක් නගරයේ ඉඳන් ගමකට ගියාලු.මෙයාට ඕන වුනා මේ ගම ගැන වාර්ථාවක් පත්තරේ දාන්න.ඉතින් මිනිහා කාර් එකෙන් ගමට ගියා. අතර මගදි එක තරුනයෙක් හම්බ වුනා.මේ තරුනයාගෙන් මේ ගමට යන පාර ඇහුවා.මිනිහා කීවා " අයියේ ඔයා යන්නේ අපේ ගමට.මම පාර පෙන්නනම් කියලා මිනිහා කාරෙකට නැංගා.ඉතින් මේ දෙන්නා කාරෙකේ යනකොට මේ වාර්තාකාරය මේ තරුනයගෙන් අහනවා " ඔයගොල්ලන්ගේ ගම එකමුතුයි නේද"
තරුනයා- ඔව් අපි හරිම එකමුතුයි
වාර්තාකාරයා- පොඩ්ඩක් ඒකට හොඳ උදාහරනයක් දෙන්නකෝ.මගේ පත්තෙරෙන් රටටම දෙන්න පුලුවන්
තරුනයා- එක දවසක් ගමේ කෙල්ලෙක් කැලයෙදි අතරමන් වුනා.මුලු ගමේම කොල්ලො කැලයට ගිහිල්ලා මේ කෙල්ල හෙව්වා දිවා රෑ බලන්නේ නැතිව. අපිට පාන්දර 2කට විතර කෙල්ල හම්බ වුනා කැලයෙදි. මේ කෙල්ලට ගේමකුත් දීලා ගමට එක්කගෙන ආවා
තව පාරක් ගමේ එලුවෙක් කැලයෙදි නැති වුනා. අපේ කොල්ලො කැලේට ගිහිල්ලා කොහොමහරි මේ එලුවාව හොයාගෙන ඌටත් ගේමක් දීලා තමයි අරන් ආවේ
වාර්තාකාරයා- ඔයගේ ජීවිතේ අමතක නොවන කාලකන්නිම දවස මොකක්ද
තරුනයා- එක දවසක් මම කැලේ අතරමං වුනා.එදා තමයි ජරාම දවස"




16
ඔන්න හිටියලු එක ගොවියෙක්.මිනිහා නව තාක්ෂනයට හරිම කැමති එකෙක්.මිනිහාට ඉන්නව එලදෙන්නු පට්ටියක්.ඉතින් මිනිහා ගත්තා මේකට ඉලෙක්ට්‍රික් වලින් වැඩ කරන කිරි දෝන මැෂිමක්.මිනිහා මේක ගෙනෙල්ලා, පැකේජින් කඩලා වැඩ කරන ගානට සෙට් කරා.ඊට පස්සේ මිනිහට හිතුන මේක මිනිහටම ටෙස්ට් කරන්න. ඉතින් කිරි දෝන සකර් එක(හරකාගේ තනයේ හයි කරන කෑල්ල )පොර හයි කර ගත්තා උගේ ශිෂ්නයේ.දැන් මිනිහා මැෂිම ඕන් කරා. දැන් මැෂිම වැඩ.මිනිහට ෆුල් ආතල් එකක් ආවාලු.බොස් ගාලා බඩුත් එක්කම සුරාන්තයට පත් වුනා. දැන් මිනිහා ස්විච් එක ඕෆ් කරලා මේක ගලවන්න යනවා. " හුටා" මේක ගැලවෙන්නේ නෑ.ෆුල් ට්‍රයි කරා.ඒත් එන්නේ නෑ. මිනිහා වහාම කොම්පනියේ පාරිභෝගික අංශය සිය ජංගම දුරකතනයෙන් ඇමතුවා.
මිනිහා ඇත්ත සිද්දිය කීවේ නෑ.එයා කීවා මේක එලදෙනගේ තන් වලින් අයින් කරන්න බෑ කියලා.පාරිභෝගික සේවා නිලධරියා උපදෙස් දුන්නා " " මහත්මයා මේ යන්ත්‍රය ගැලුම් දෙකක් දෝවනය කරාම ඒක ඉබේම ගැලවිලා එනවා.ඒතකන් මොකුත් කරන්න බෑ.ඕක ගැලුම් දෙකක් දෝවනය වෙනකම් ගහගෙන ඉන්නවෙනවා. ගැලුම් දෙකක් දෝවනය කරාම ඕක ස්වංක්‍රීයවම ගැලවිලා ඒවි.



17
එක්තර ගොන් පොට් එකකට ගියාලු අත් සහ පා නැති මිනිහෙක්.ඔන්න මේ ගොන් පොට් එකේ දොරට තට්‍ටු කරන් සද්දේ ඇහිලා ගනිකාවක් ඇවිල්ලා දොර ඇරියලු.බලනකොට ඉන්නවලු මේ මිනිහා.මෙයාගේ අත් දෙකත් නෑ.කකුල් දෙකත් නෑ
ගනිකාව අහනවලු " තමුසේ මේකට ඇවිල්ලා මොනවා කරන්නද?
මේ අබ්බගාත මිනිහා අහනවලු " තමුසේ හිතන් ඉන්නේ මම මොකෙන් මෙහෙ දොරට තට්‍ටු කරා කියලද?"

Comments